هتلهای معروف دبی
نوشته شده توسط : maryam

هتلهای معروف دبی

 

 

هتل سام ور دبی یکی از هتلهای چهار ستاره معروف دبی در کنار مرکز خرید سیتی سنتر دیره واقع شده و در چند قدمی ایستگاه متروی سیتی سنتر قرار دارد که امکان رفت و آمد آسان را برای مسافران تور دبی فراهم می سازد. هتل 106 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، وسایل مجهز آشپزخانه، حمام  … هستند. اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر دارند. فاصله دبی تا موزه دبی 3/2 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 8 دقیقه رانندگی، تا دبی مال 8 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون بین المللی 4/8 کیلومتر است.

امکانات هتل سام ور دبی در تور دبی تابستان 95 :

استخر سر باز، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه و....

 

 

 

 

هتل المحا دبی در شهر دبی و در دل کویر واقع شده است و کویر دوستان را از سراسر دنیا  برای دیدن تپه های شنی  و طبیعت بکر کویر و شب های پرستاره آن به سمت خود می کشاند.مسافران تور دبی می توانند آرامش بی نظیر سکوت کویر را در هتلی که به شکل کاروانسرا و در میان تپه های تلماسه ای و شنی ساخته شده است تجربه کنند و همچنین گله بزهای وحشی ,شترسواری و ماشین سواری را در کویر ببینند. درختان نخل موجود در محوطه نیز شکوه و جلوه خاصی در کنار طبیعت کویری منطقه به وجود آورده است.این هتل مشتمل بر ۳۷ سوئیت است که هر سوئیت از نظر اسباب و لوازم موجود در آن ها و دکوراسیون داخل اتاق ها و نوع مبلمان با دیگری تفاوت دارد و هرکس می تواند مطابق سلیقه خود سوئیت مورد نظرش را انتخاب کند.

برای آن دسته از گردشگران تور دبی تعطیلات تابستان 95 که مایل هستند با دست خود شن های کویر را لمس کنند و به کویر گردی بپردازند  شتر های کرایه ای وجود دارد که می توانند با خاطره شتر سواری لحظات اقامت در این هتل را در ذهن خود جاودانه کنند و با ماشین هم خاطره دیگری از سواری در صحرا را تجربه کنند.امکانات دیگر هتل المحا دبی : سالن ورزشی، محوطه و فضای تیراندازی ، سرو غذا در اتاقها و...همچنین سرویس رفت و برگشت اتوبوس از هتل به مرکز شهر نیز در تور لحظه آخری دبی وجود دارد.

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: